reklama

A čo ty, máš niekoho?

príjemná banálna otázka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Máš niekoho?

Mám... Chamatha zo Srí Lanky

a teplého žida z kibucu.

Mám TeDX, FEdX a nejaké ex

Mám básne od Lawrenca

a oslavujem jeho storočie

Mám Tatarku a tatárku,

Slobodu a Chalupku.

Mám kvantové javy v krabici na stole

silikónový mozog bez vôle

mám k tomu displej

a anténu a posielam ti fotóny.

Keď zdvihnem phone pred oči

som okamžite smart

Vidím celú múdrosť ľudstva,

čo stihli zdigitalizovať.

Mám aj sako.

obliekam si charizmu

a pocit sebaistoty

keď to ľudia potrebujú.

mám bosé nohy v machu.

Mám v hlave celý svet

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

všetko, všetkých.

Všetko a všetci som ja.

A pritom, nie som nikto.

Nenosím moje meno

ani tvár.

na nikoho a na nič

sa nepodobám.

jediné čo mám

je prítomnosť.

Táto chvíľa,

čo práve pominula.

Ján Lopušek

Ján Lopušek

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  77x

cestovanie | spoločnosť | startupy | LinkedIn Twitter Facebook Zoznam autorových rubrík:  Homo SapiensAko funguje SlovenskoSociálne sieteInvestovanie, startupyKryptoRevúca

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu